Dobry początek

Po długich namysłach i zgromadzeniu chęci, wreszcie zdecydowałam się to zrobić. Kliknęłam na "załóż bloga" i stało się. Tytułem wstępu, wytłumaczę, skąd wzięła się nazwa "Stara Winiarnia". Zatem "stara", wynika z zamiłowania do różnego rodzaju staroci. Niektóre z nich potrzebują, aby nadać im nowe życie i właśnie to, będę starała się tu pokazać. Inne stare przedmioty na tyle emanują swoją duszą, że wystarczy je tylko wyeksponować. Natomiast "winiarnia", no cóż... Geneza tego słowa ma podwójne znaczenie i nie wszystko mogę Wam zdradzić. Powiem tylko tyle, że wino czyni człowieka bogatym w fantazję, a tej mam nadzieję, tutaj nie zabraknie. Blog, na którym teraz jesteście, ma być źródłem inspiracji, miejscem metamorfoz, sceną dla rękodzielnictwa, jak również zbiorem babskich porad.
Mam nadzieję, że podołam wszystkim postawionym wyżej celom. Jedno jest pewne - dołożę wszelkich starań, aby tak było.
Pozdrawiam wszystkich, obecnych i przyszłych, czytelników i zapraszam do częstego zaglądania na mojego blog.

Komentarze

Copyright © Stara Winiarnia